Görme Engelliler

YAZIHAN ORTAOKULUNDA ÖDÜL TÖRENİ

Yazıhan Ortaokulu öğrencileri Okul Yönetimi tarafından ödüllendirildi.

Yazıhan Ortaokulu’nda yapılan deneme sınavı sonuçlarında ilk üçe giren ve önceki denemelerine göre anlamlı sıçramalar yapan öğrencilere kitap hediye edildi.

 

ödül

Yazıhan Ortaokulu öğrencileri Okul Yönetimi tarafından ödüllendirildi.

Yazıhan Ortaokulu’nda yapılan deneme sınavı sonuçlarında ilk üçe giren ve önceki denemelerine göre anlamlı sıçramalar yapan öğrencilere kitap hediye edildi.

Okul Müdürü Mustafa ÖZ  ve Eğitim Koordinatörü Erol KURBAN’ın gözetim ve koordinasyonunda gerçekleştirilen ödüllendirme sistemine dair Okul Müdürü Mustafa ÖZ,  yaptığı açıklamada, okulda  3 haftada bir yapılan  deneme sınavı sonuçlarına göre ilk üç sırayı alan ve daha önceki denemelerine göre puanını anlamlı bir şekilde yükselten öğrencilere yönelik bir ödüllendirme sistemi geliştirdiklerini, bu sistemde öğrencilerin iyi sonuç almak için mücadele ettiklerini ve hemen hemen her sınavda ilk üçe giren öğrencilerin değiştiğini, bu sonucun da birçok başarılı öğrencilerinin varlığını gösterdiğini, ortaya çıkan  durumun da memnuniyet verici olduğunu belirtti.  Okul Müdürü ÖZ, geçen yıl  1 öğrencilerinin Fen Lisesini kazandığını, 3 öğrencinin Anadolu Liselerini, 2 öğrencilerinin de Anadolu Öğretmen  Liselerini kazandığını, bunun yanında 15 öğrencilerinin de bursluluk sınavını kazandıklarını ve toplam öğrenci mevcudunun 160 olduğunu düşünürsek kazananların sayısının hatırı sayılır bir orana ulaştığını ifade etti.

 Malatya’da Yılın Öğretmeni seçilen ve Yazıhan İlkokulu’nda sınıf öğretmenliği yapan, aynı zamanda Okulun eğitim koordinatörlüğü görevini de üstlenen Erol KURBAN, bu başarının arkasında yatan sebepleri  şöyle sıraladı: Düzenli ve planlı çalışma, tekrar yapma, deneme sınavı ve yaprak test çözme, televizyondan ve internetten mümkün mertebe uzak durma… Bu hususlara dikkat edip, derslerine çalışan öğrencilerin mutlak surette başarı gösterdiğini belirten KURBAN, yaptıkları aile ziyaretleri, anne babayla yapılan telefon görüşmeleri, bire bir öğrenci görüşmeleri, daha önceki iyi örneklerin paylaşılması vb. birçok argümanı kullanarak öğrencilerinin birçoğunda bu alışkanlığı yerleştirdiklerini söyledi.